6.11.2007 Espoon työvoiman palvelukeskus / rakennetyöttömien yksikköSain Espoon apulaistoimistonjohtajalta
MikaSalolta 3.5.2006 kutsun tapaamiselle työvoimatoimistoon Espoon keskustaan, tapaaminen käsitteli yksilöityä työnhakusuunnitelmaa jonka perusteena pitkäaikainen työttömyyteni. Tapaamisella apulaistoimistonjohtaja Mika Salo suostutteli minut Espoon työvoiman palvelukeskuksen asiakkaaksi rakennetyöttömien yksikköön Leppävaaraan, jonne sainkin kutsun vuotta myöhemmin.
Tapaamisella työvoiman palvelukeskuksessa minulta pyydettiin suostumus luovuttaa tietoja sosiaaliviranomaisille, kieltäydyin tästä.
Suora lainaus asiakirjasta:06.11.2007 Tapaaminen, paikalla hakija ja tvo Raivio keskusteltiin tilanteesta: hakija ei allekirjoita lupaa tietojen vaihtamiseen oe hän ei suostu siihen, että työhallinnon viranomainen luovuttaa tietoja sosiaaliviranomaisille johtuen siitä, että hän on kokenut asenteellista kohtelua sosiaaliviranomaisten osalta. Hakijan velkasaneeraus päättyy vuonna 2010, nyt tarkoituksena perustaa yhdistys vanhemmat ry yhteiskuntakriittinen yhdistys, joka erityisesti kiinnittää huomiota eroperheiden, erityisesti isien asemaan ja kohteluun. Hakija olisi kiinnostunut työllistymään tähän yhdistykseen oe ohjattu hakijaa keskustelemaan Espoon keskukseen aiheesta¦
Nätisti kirjoitettu: Âohjattu hakijaa keskustelemaan Espoon keskukseen aiheestaÂ
Anne Raivio ilmoitti asian suullisesti vain hieman toisin, hän kertoi minulle: koska en suostu yhteistyöhön sosiaaliviranomaisten kanssa, ei työvoiman palvelukeskus voi toimia kanssani.
Esittipä Anne Raivio myös pienen viattoman uhkauksen minulle, hän tuumaili ääneen miten minua huomioisi työnhakijana lausunnossaan: Katsoisiko hän että en ole halukas ottamaan kokopäivätyötä vastaan, jolloin minulla ei olisi myöskään oikeutta työttömyyspäivärahaan. Vastasin tähän, siinä tapauksessa sosiaalivirasto siirtyy elättämään minua ja tiputtaa toimeentulotukeani 40%. Raivio vastasi tähän: no, emme me tähän kuitenkaan rupea.
Perustelin Anne Raiviolle kieltäytymiseni yhteistyöstä sosiaaliviranomaisten kanssa, kerroin Annelle mitä minulle on tehty:
1:
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=13022:
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=20393:
http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=1893Anne Raivio kertoi käyneensä näillä sivuilla, hän pahoitteli sitä kaikkea mitä olen kokenut. Anne kertoi myös, että hän ei epäile ettenkö olisi kokenut hänelle kertomiani asioita.
Näin Espoossa!
Lisätty: 22.11.2007
Lisätty: 31.12.2007[size=18]
Espoon kaupunki on selvästikin päättänyt ojentaa minua[/size]
Ovat palkanneet
Mika Salon hoitamaan tätä tehtävää, luonnollinen valinta, sillä kenelläkään muulla viranomaisella ei ole minuun toimivaltaista kosketuspintaa tällä hetkellä. Asiasta lienee sovittu kaikkien Espoolaisten niiden viranomaisten kanssa, jotka vanhemmat.com sivuilla tekemiensä rikoksiensa kanssa ryvettyvät.
KLO: 12.15 soi puhelin, soittaja on
Juha k Humaljoki. Kerron lyhyesti henkilöhistoriani sekä nykyiset "vanhemmat.com" intressit ja tapaus Mika Salon. Lopputulos: Humaljoki toteaa ettei ota minua töihin, kirjaa tämän myös ylös.
Työpaikka osoitus:

Tämä käsitellään ensi viikolla, palaan sitten asiaan.
Kurssille osoitus:
Mika Salo on selvästikin ottanut herneet nenäänsä, asiamme on muuttunut henkilökohtaiseksi, mutta vain hänen puoleltaan...
Olen osoittanut Espoon kaupungille / työvoimatoimistolle: kun työllistyn, työllistyn tähän mitä nyt teen, eli tulevaan yhdistykseen asiamme ympärille.
Lisätty: 3.1.2008[size=18]
Espoon kaupunki jahtaa tosissaan minua ja lapsiani[/size]
Espoon työvoimatoimiston apulaistoimistonjohtaja
Mika Salo lakkauttaa oikeuteni työttömyyspäivärahaan, tekee sen jälleen kerran ilman minkäänlaisia perusteita. Mika Salo kyykyttää minua Espoon kaupungin pyynnöstä, yrittää vaikuttaa vanhemmat.com sivustojen toimintaan lapsiani hyväkseen käyttäen. Mika Salo käyttää hyväkseen taloudellista tilannettani ja työttömyyttäni, tietäen tämän vaikeuttavan lasteni tapaamisia.
Espoon kaupunki ja Mika Salo, miksi ette tule suoraan kotiini ja surmaa minua. Nämä sivut ei katoa internetistä ihan lähiaikoina, eikä katoa teitä käsittelevät kirjoitukset ja muukaan materiaali.
Mika Salo, tämä perustelusi on asenteellisen ja katkeran mielikuvituksesi tuotetta:Âtyönantajalta saadun tiedon mukaan teitä ei valittu kyseiseen tehtävään, koska olitte ilmoittaneet 31.12.2007 työhaastattelussa puhelimessa työnantajalle, että Âteillä on muita suunnitelmia työllistymisenne suhteen, eli kun työllistytte, työllistytte yhdistykseen, jonka toiminnassa olette mukanaÂ
Mika Salo, en ole minkään yhdistyksen toiminnassa mukana. Kerroin
Juha K Humaljoelle että perusteilla on yhdistys johon aion tulevaisuudessa työllistyä jne, en suinkaan kertonut tämän tarkoittavan sitä että en voi ottaa vastaan tarjottua työtä, tai kieltäydyn siitä, toin vain esille tulevaisuuteni intressejä jne.
Juha K Humaljoki kertoi minulle tänään puhelimessa syyn miksi ei minua valinnut työhön. Humaljoki katsoi että taloudellinen tilanteeni heikkenee kohtuuttomasti, lisäksi hän huomioi lasteni elatusmaksut joista rupeaa kasvamaan velkaa jne. Kerroin Humaljoelle työhaastattelussa myös sen että minulla on rikosrekisteri (lähestymiskieltoja Âperusteettomia kaksi, omavaltainen avioero-ositus josta sakkoja ja korvauksia, ylinopeus-sakkoja jne). Esitin lopuksi Juha K Humaljoelle että tulen paikanpäälle työpaikka haastatteluun, tähän Humaljoki totesi: ÂSinun ei tarvitse, päätän jo nyt tässä että sinä et sovellu tähän työhönÂ
Tämänpäiväinen puhelinkeskustelu Juha K Humaljoen kanssa: http://www.vanhemmat.net/images/joki.mp3Mika Salo ja koko työvoimatoimiston väki, minä en vastaa rikollisille. Lisäksi olen jäävännyt Salon hoitamasta asioitani, perustelut voi lukea ja kuunnella tässä viestiketjussa. Teen asiassa huomenna poliisille tutkintapyynnön, eiköhän todisteet puhu puolestaan.
Laittakaa työmarkkinatukeni poikki, siihen teillä on valtaa. On turha kuitenkin odottaa, että minä ryömisin teidän edessä. Te olette kansan palvelijoita, jotkut rikollisiakin, ette mitään muuta.
Valtion laillisesta järjestyksestä vastaavat tahot, miksi ette puutu asiaan?
1.
2. 
Mika Salon esimies
Jarmo Ukkonen lupasi selvittää asiaa vielä tänään, ja koska lupasin olla kirjoittamatta asiasta enempää, odotan huomiseen. Jatkan huomenna, mikäli hän ei minulle tänään ole asiaa selvittänyt. Kerroin Ukkoselle tekeväni ilmoituksen poliisille tässäkin asiassa, toivoin että näin ei tarvitsisi menetellä ja asia voitaisiin jo unohtaa.
Huomenna julkaisen myös nauhoittamani Jarmo Ukkosen kanssa käydyn puhelinkeskustelun, tässä keskustelussa Ukkonen ei ymmärtänyt Mika Salon tekemää päätöstä, hän lupasi selvittää asian.
Tämä kirje kaikkine sisältöineen todistaa Mika Salon paskahousuksi!
Ari
www.vanhemmat.com