Kirjoittaja Aihe: Sadistinen hiillostus Tukolla  (Luettu 3671 kertaa)

pääideologi

• Newbie
  • *
Sadistinen hiillostus Tukolla
« : Marraskuu 26, 2010, 10:54:14 ap »
Tukon varastossa on otettu keräilyssä käyttöön ns. kehityskeskustelu. Siinä työnjohtaja ottaa työntekijöitä kahdenkeskiseen puhutteluun, jossa pääaiheena on työntekijän tehokkuus. Näissä keskusteluissa painostetaan lisäämään tehokkuutta, uhkailemalla ja muilla keinoilla. Eräs nainen oli alkanut itkeä kun työnjohtaja oli häntä keskustelussa sadistiseen tapaan hiillostanut. Minusta on surullista että on otettu näin sairas ja sadistinen menetelmä käyttöön. Ihmiset ovat yksilöitä, eivätkä kaikki halua eikä jaksa ajaa itseään loppuun töissä. Tämä lisää pelkoa töissä, kun mietitään koska joutuu itse tuon sadistisen hiillostuksen kohteeksi.

Stephen Moore

• Newbie
  • *
Vs: Sadistinen hiillostus Tukolla
« Vastaus #1 : Marraskuu 27, 2010, 02:05:38 ap »
Huolestuttavalta tuo kuulostaa mutta sama käytäntö on ollut Inex Partners Oy:ssäkin.

Minun kohdallani on ollut monenlaisia hiilostuskeinoja jotka ei oikein kestä päivänvaloa, varsinkin kun huolestut kokonaisvaltaisesti työnantajan ja heidän ryhmittymien toiminta tavoista työntekijöitä kohtaan.

Itselläni oli tuo tehokkuuden laiton kiristäminen toden totta kun aloin ajamaan työvuoron muutosta kahdesta vuorosta päivävuoroon, eli 8-16 johtuen lasteni pitkäaikais sairauksista ja siitä iheuttivista kuormista. Minun esimieheni K2 Hannu Eriksson kiristi minua tehokkuuksien nostamiseen jolloin saisin tehdä päivävuoroa kokeilujakson jälkeen. Tästä minulla on onneksi Ö,,äni nauha todisteita jonka tulen julkaisemaan tällä sivustolla tuonempana osa suurempaa kokonaisjuttua koskien irtisanomistani

Eli minua kiristettiin kauppaamaan perhepoliittisia seikkoja sellaisiin tehokkuus vaatimuksiin jotka eivät ole sidottu millään tavalla työehto sopimukseen tai työ sopimukseen. Lähinnä oli kyse sellaisista tehokkuuksista josta koostui työnanatajan maksamasta vapaaehtoisesta suoritetta johon työntekijä voi (vaikuttaa) lisäansioihin KK palkan päälle.

Mutta tästä tosiaan enemmän tuonempänä johtuen siitä, että tähän tapaukseen liittyy niin työantajan puolelta kuin (MYÖ-S) työntekijän edustajien kummallisuuksiakin. Näitä kaikista on mittavaa äänidokumentteja sekä muuta aineisto dokumentteja kuten esim. sähköposti kirjeenvaihtoa yms: koskien minun tapaukseeni.

Nyt sanon myös suoraan senkin, että tästä ei myöskään säästy tuolloiset työntekijä edustajatkaan.

Siihen asti syödään rauhassa viinereitä ja juodaan hyvää kahvia.

Toiset saavat lahjoja intiasta ja toiset ystäviä :D

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2010, 08:16:22 ap kirjoittanut VD.com »
Stephen Moore
Phone: 045-2007646

Iskiasvaivainen

• Full Member
Vs: Sadistinen hiillostus Tukolla
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2010, 08:37:50 ap »
On varmaan paljon ihmisia, jotka ovat joutuneet "kehityskeskustelun" uhriksi. Tavalla tai toisella.
Suomalaista johtamistapaa parhaimmillaan (lue pahimmillaan)? Olen surullinen. :'(