|
VD.com
|
 |
« : Joulukuu 12, 2006, 11:05:21 » |
|
(Tästä on tehty valmiiksi oikeakin äänestys versio, julkaistaan sitten kuin sen aika koittaa )
Vastaa tähän vain, jos työskentelet puheohjatun keräilyn parissa. Puheohjatusta keräilystä on erilaisia mielipiteitä, nyt kysymykset on asetettu työtä vastaavaksi, joten tuntemusten julkituominen on helppoa.
Ota kantaa, tuo esille oma näkemyksesi. Kyselyllä on tarkoitus luoda mahdollisimman selvä kuva, varastoissa työskentelevien ihmisten tuntemuksista ja kokemuksista koskien puhekeräilyä.
1.Pidän puheohjatusta keräilystä. Kyllä Ei en tiedä
2.Vyölläni oleva akku painaa vartaloani. Kyllä Ei en tiedä
3.Päässäni olevat kuulokkeet painavat päätäni / hiostavat korvaani. Kyllä Ei en tiedä
4.Luulen että kuulokkeiden ansiosta korvistani tulee normaalia enemmän vaikkua. Kyllä Ei en tiedä
5.Mielestäni kuuloni on heikentynyt puhekeräyksen myötä Kyllä Ei en tiedä
6.Kuulokkeista tuleva ääni on epäselvä, joudun toistamaan sanoja kyllästymiseen saakka. Kyllä Ei en tiedä
7.Olen muuttunut hermostuneeksi kuulokkeiden myötä Kyllä Ei en tiedä
8.Toistelen tahtomattani kuulokkeista tulevia ääniä, jopa vapaa aikanani. Kyllä Ei en tiedä 9.Keräilen unissani, päästäni kuuluu ääniä Kyllä Ei en tiedä
10.Kiroilen kuulokkeiden takia enemmän kuin normaalisti Kyllä Ei en tiedä
11.Olen ollut sairauslomalla kuulokkeiden takia. Kyllä Ei en tiedä
12 Luulen että kuulokkeiden ansiosta päätäni särkee. Kyllä Ei en tiedä
13.Olen harkinnut työpaikan vaihtoa työn yksitoikkoisuuden vuoksi Kyllä Ei en tiedä
14.Olen harkinnut työpaikan vaihtoa työn pakkotahtisuuden vuoksi. Kyllä Ei en tiedä
15.Huomiokykyni trukki liikenteessä ei ole paras mahdollinen, Kyllä Ei en tiedä koska toinen korvani on peitetty.
Työnantajan mielestä puhekeräys ei vaikuta ihmiseen, mitä mieltä olet? Uskaltaisiko työnantajasi kysyä edellä mainittuja kysymyksiä puhekeräyksen parissa työskenteleviltä ihmisiltä. Kysymyksiä saa lainata, sekä kopioida luvallisesti.Tekijänoikeudet omistaa varastoduunarit.com
|