Tervetuloa
Helmikuu 06, 2012, 04:35:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Sananvapaus ei pelkästään kata sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. Tätä vaativat tuomioistuimen mukaan moniarvoisuus, suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus, joita ilman ei ole kansanvaltaista yhteiskuntaa.
(Näin esimerkiksi tapauksissa Handyside 7.12.1976 A 24 ja Grigoriades v. Kreikka 25.11.1997.lähde?) Lähde:Wikipedia

Puhekeräilyllä työskentelevä, tiesitkö että:
”Korvakuulokkeiden käyttäminen kasvattaa korviesi bakteerikannan 700-kertaiseksi.”

Takaisin varastoduunarit.com etusivulle.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos täyttäisit kyselyn, mihin tulokseen päätyisit?  (Luettu 1545 kertaa)
VD.com
Administrator

« : Joulukuu 12, 2006, 11:05:21 »

(Tästä on tehty valmiiksi oikeakin äänestys versio, julkaistaan sitten kuin sen aika koittaa )

Vastaa tähän vain, jos työskentelet puheohjatun keräilyn parissa.
Puheohjatusta keräilystä on erilaisia mielipiteitä, nyt kysymykset
on asetettu työtä vastaavaksi, joten tuntemusten julkituominen on helppoa.

Ota kantaa, tuo esille oma näkemyksesi. Kyselyllä on tarkoitus luoda mahdollisimman selvä kuva, varastoissa työskentelevien ihmisten tuntemuksista ja kokemuksista koskien puhekeräilyä.

1.Pidän puheohjatusta keräilystä.                                                            Kyllä        Ei       en tiedä

2.Vyölläni oleva akku painaa vartaloani.                                                    Kyllä        Ei       en tiedä

3.Päässäni olevat kuulokkeet painavat päätäni / hiostavat korvaani.               Kyllä        Ei       en tiedä

4.Luulen että kuulokkeiden ansiosta korvistani tulee normaalia
   enemmän vaikkua.                                                                            Kyllä        Ei       en tiedä

5.Mielestäni kuuloni on heikentynyt puhekeräyksen myötä                           Kyllä        Ei       en tiedä

6.Kuulokkeista tuleva ääni on epäselvä, joudun toistamaan sanoja
   kyllästymiseen saakka.                                                                      Kyllä        Ei       en tiedä

7.Olen muuttunut hermostuneeksi kuulokkeiden myötä                                Kyllä        Ei       en tiedä

8.Toistelen tahtomattani kuulokkeista tulevia ääniä, jopa vapaa aikanani.       Kyllä        Ei       en tiedä

9.Keräilen unissani, päästäni kuuluu ääniä                                                 Kyllä        Ei       en tiedä

10.Kiroilen kuulokkeiden takia enemmän kuin normaalisti                               Kyllä        Ei       en tiedä

11.Olen ollut sairauslomalla kuulokkeiden takia.                                          Kyllä        Ei       en tiedä

12 Luulen että kuulokkeiden ansiosta päätäni särkee.                                 Kyllä        Ei       en tiedä

13.Olen harkinnut työpaikan vaihtoa työn yksitoikkoisuuden vuoksi               Kyllä        Ei       en tiedä

14.Olen harkinnut työpaikan vaihtoa työn pakkotahtisuuden vuoksi.             Kyllä        Ei       en tiedä

15.Huomiokykyni trukki liikenteessä ei ole paras mahdollinen,                      Kyllä        Ei       en tiedä
    koska toinen korvani on peitetty.

Työnantajan mielestä puhekeräys ei vaikuta ihmiseen, mitä mieltä olet? Uskaltaisiko työnantajasi kysyä edellä mainittuja kysymyksiä puhekeräyksen parissa työskenteleviltä ihmisiltä. Kysymyksiä saa lainata, sekä kopioida luvallisesti.Tekijänoikeudet omistaa varastoduunarit.com

tallennettu
Joksu
Newbie
*

« Vastaus #1 : Elokuu 26, 2008, 11:27:26 »

Tuohon keräilyyn unissani, sitä tapahtui koeajalla jonkin verran. Kuten myös eräällä työkaverillanikin. Kyllä sitä on myös huomannut kiroilevan enemmän puhekeräyksen myötä. Akku ei paina vartaloa, kuulokkeet ei paina päätä tosin joskus hiuksia jää säädettävän sangan väliin.

Korvavaikkua tosin tuntuu erittyvän entistä enemmän. Kuulokkeet myös hiostavat korvaani. Trukkiliikenteessä sama keskittyminen kuin ilman kuulokkeita, eli ei ongelmia.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!