Tervetuloa
Toukokuu 23, 2012, 08:56:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Sananvapaus ei pelkästään kata sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. Tätä vaativat tuomioistuimen mukaan moniarvoisuus, suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus, joita ilman ei ole kansanvaltaista yhteiskuntaa.
(Näin esimerkiksi tapauksissa Handyside 7.12.1976 A 24 ja Grigoriades v. Kreikka 25.11.1997.lähde?) Lähde:Wikipedia

"Sananvapaus on todellisuutta vain niin kauan, kun siitä ei ole mitään vaaraa."

"Moni on kovilla silloin, kun taloutta laitetaan kuntoon,sanoi Katainen ."

YK-raportti: Hei me (suomalaiset) ollaan onnellisia!
"raha ei tuo onnea"

Takaisin varastoduunarit.com etusivulle.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaamiseltaan epäpätevä sosiaalityöntekijä Jari Salonen  (Luettu 208 kertaa)
vanhemmat.com
Full Member

« : Joulukuu 18, 2011, 10:55:17 »

Sosiaalisesti pätevä sosiaalityöntekijä Jari Salonen

Jari Salonen työskentelee Leppävaaran sosiaalivirastossa, os. Komentajankatu 5 C 02600 Espoo. Lukekaa huolella mitä alla kirjoitan, todistan teille sosiaalisesti pätevän Jari Salosen tunariksi joka on ryssinyt minun ja lasteni asiat totaalisesti. On toki mahdollista, että Jari Salonen kusettaa minua ja lapsiani tarkoituksella peitelläkseen kollegoidensa aiemmin samassa asiassa tekemiä virheitä – näin uskon, tämä on mielipiteeni. Toinen vaihtoehto on, että Jari Salonen on epäpätevä sosiaalityöntekijä joka juosten läpi kusee asiakkaiden hakemukset.

Jari Salonen kyykyttää minua ja lapsiani väittämällä valheellisesti lasteni olleen jouluna 2010 luonani oikeuden päätöksen mukaan, samaan hengenvetoon hän leimaa minut valehtelijaksi antamalla ymmärtää että haen toimeentulotukea väärin perustein – tällainen mielikuva välittyy Jari Salosen päätöksestä itselleni.

Jari Salonen: ”eikä hakija ole esittänyt minkäänlaista uutta selvitystä hakemuksensa tueksi”

Olen esittänyt Jari Saloselle Käräjäoikeuden päätöksen josta käy ilmi, että lapseni ovat luonani tänä jouluna 2011 aatonaatosta tapaninpäivään, mutta ei näytä totuus riittävän Jari Saloselle – vaan kolme kertaa kyykyttävät samassa asiassa. Katja Kiho kahdesti ja Jari Salonen kolmannen kerran peitelläkseen Kihon tekemiä virheitä – tämä on mielipiteeni!

Jari Salonen valehtelee/vääristelee totuutta kirjoittaessaan seuraavaa

Jari Salonen:  ”Hakemuksen liitteenä olevan oikeuden päätöksen mukaan hakijalla on oikeus tavata lapsiaan joka toinen joulu aatonaatosta klo 18 tapaninpäivään klo 18 joka toisena jouluna alkaen vuodesta 2002. Näin ollen vuoden 2011 jouluna hakijalla ei oikeutta pitää lapsiaan luonaan.”

Kohdassa ”alkaen vuodesta 2002” Jari Salonen sekoilee omiaan. Samoin ovat sekoilleet kaikki toisetkin sosiaaliviranomaiset asioissani jo useamman vuoden – läpi kaikkien päätöksien ja lausuntojen. Jari Salosen laatima päätös ”2011 685” täynnä virheitä, siinä ei ole yhtään sellaista kohtaa joka olisi oikein laadittu. Sosiaaliviranomaiset vittuilevat tarkoituksella jotta pahoittaisimme lasteni kanssa mielemme ja masentuisimme.

Mikäli Jari Salonen olisi lukenut huolellisesti Espoon käräjäoikeuden päätöksen, olisi hän huomannut tekemänsä virheen. Käräjäoikeuden päätöksessä lukee selkeällä Suomen kielellä ja ymmärrettävästi >

Espoon käräjäoikeus: ”Joka toisena jouluna aatonaatosta klo 18.00 tapaninpäivään kello 18.00 alkaen vuodesta 2001”

Lasteni tapaamis- ja huoltoasia ratkaistiin Espoon käräjäoikeudessa 15.2.2001 eikä Helsingin Hovioikeudessa, kuten Jari Salonen virheellisesti kirjoittaa. Hovioikeudessa käsiteltiin vain valitus jolla haettiin laajempia tapaamisia, eikä muutoksia lomiin.

Asiakirjat alla:

Espoon käräjäoikeudessa 15.2.2001

Mikäli tunari Salonen olisi tutustunut huolellisesti minulle ja lapsille aiemmin tehtyihin toimeentulotukipäätöksiin, olisi hän huomannut nuorimman lapseni asuvan Helsingissä ja siten olevan oikeutettu täysimääräiseen kuukausilippuun – sillä minä kuljetan lapsiani oikeuden määräyksestä jokaisella tapaamismatkalla. Matkakorvauksista tehtiin viimekuussa päätös, jonka seurauksena sain takautuvasti vuoden alusta nuorimman tyttäreni matkakorvaukset välille Espoo-Helsinki. Näin huomioitiin myös omalla kohdallani, sillä toimeentulotuen perusosaan  kuuluu vain seutulippu, ei kuntien välinen. Jari Salosen laatimassa päätöksessä mainittu 40,- euroa on suoritettu minulle jo 4-5 vuotta kattamaan kahden tyttäreni matkakulut välille Espoo - Leppävaara, joista matkoista joudun huolehtimaan myös oikeuden päätöksellä päävastuisesti.

Jari Salonen, kuten näet! Olet ryssinyt kunnolla asioissani  - mahdatko olla ylpeäkin sosiaalisesta osaamisestasi!

Espoolaiset! Olkaa tarkkoja asioidessanne Leppävaaran sosiaalivirastossa. Minua ja lapsiani he kusettivat kolmasti samassa asiassa, lisäksi eväsivät hakemuksen matkarahojen suhteen vaikka ovat aiemmin ne täysimääräisinä lainpuitteissa myöntäneet. Tällä tavoin sosiaalisesti pätevät kyykyttää asiakkaitaan Espoossa enkä todellakaan ole poikkeustapaus – vain siinä kohdin, että tuon lapsiani ja minua kusettavat viranomaiset julkisuuteen.

Tätä kirjettä saa levittää vapaasti, se on jopa suotavaa!

Edellä kerrotut tapahtumat liittyy...

Espoon sosiaalivirasto kieltää lakisääteisen toimeentulotuen
Juttu: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5442

Sosiaalivirasto huomioi isänpäivän tyylilleen uskollisesti
Juttu: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5441

Jari Salosen ja Katja Kihon valokuvat voi lähettää: tiedotus@vanhemmat.com

Ari www.vanhemmat.com
tallennettu
vanhemmat.com
Full Member

« Vastaus #1 : Joulukuu 18, 2011, 10:57:36 »

Aiheena olevassa asiassa ei todellakaan ole kyse siitä että sosiaaliviranomaiset olisivat tehneet virheitä. Yksi lainvastainen/virheellinen toimeentulotukipäätös voidaan vielä katsoa virheeksi, mutta kolme samassa asiassa saatua peräkkäistä virheellistä päätöstä ei voida enää luokitella vahingoksi tai ymmärtämättömyyden piikkiin - ei edes huolimattomuudeksi.

Katja Kihon ja Jari Salosen toimissa on tahallisuutta, näin uskon ja tämä on mielipiteeni! – motiivina tämä sivusto…

Kihon ja Salosen kuvat/muuta tietoa: tiedotus@vanhemmat.com

Katso lisää: http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5523

Ari www.vanhemmat.com
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!