PRISMAOstin lapsilleni TOTORO nimisen lastenelokuvan Prismasta, hinta 20 euroa. Parin päivän kuluttua huomasin samaisen elokuvan toisessa kaupassa, hinta 6 euroa. Tällä samalla hetkellä tuntui jälleen nipistävän takaraivoissa, ajattelin miten julkeasti minua on jälleen kusetettu Prismassa. Kauppias kertoi minulle että tuo 6 euroa ei ole vielä lähelläkään sisään osto hintaa, että siitäkin jää talolle vielä reilusti katetta.
Päätin palauttaa elokuvan takaisin Prismaan, kohtasin Prismassa töykeän henkilökunnan joka ei välittänyt asiastani juuri ollenkaan. Kerroin heille miten tuon samaisen tuotteen saa muualta huomattavasti halvemmalla, kerroin myös että minua ja lapsiani on rahastettu perusteettomasti ylisuurella katteella. Huomasin pian että eivät ota elokuvaa takaisin, kerroin henkilökunnalle vieväni asian julkisuuteen.
Sain muutaman päivän kuluttua alla olevan kirjeen. En tiedä mistä kirjeen laatija on keksinyt tuon Motonetin, se toinen kauppa josta kerroin elokuvan saatavan kuudella eurolla, oli tavaratalo Hongong.
Prismassa näyttää katteet olevan kohdillaan, en suosittele kyseistä kauppaa kenellekään. Meidän perheestä ei kyseisessä kaupassa asioi enää kukaan, lapsenikin muistaa nykyään huomauttaa kauppakeskus Selloon mennessämme:
"isi, ei mennä Prismaan ostoksille, käydään vaan katsomassa leluja ja elokuvia"

Ari
www.vanhemmat.com