Miehen Linjan loppuseminaari / Naisten Apu Espoossa ry

Espoon perhekeskuspäällikkö
Katri Rannisto halvensi ja loukkasi ulkomaalaistaustaista isää miehen linjan loppuseminaarissa Espoon Leppävaaran sellosalissa. Isä kertoi Katri Rannistolle siitä miten perheneuvolan työntekijät olivat auttaneet hänen puolisoansa kaappaamaan lapsen Ruotsiin, ja että aiheesta voi lukea vanhemmat.com sivuilta. Katri Rannisto kommentoi heti perään ivallisesti:
valitettavasti
Huomioin useiden paikallaolijoiden hämmästelevän Katri Ranniston välinpitämätöntä asennetta asiaamme kohtaan, meitäkin katseltiin eritahoilta, ilmeisesti ainakin yleisöä kiinnosti asiamme.
Kerroin itsekin kokemuksistani Espoon turvakoti ry /
Sirkka-Liisa Aaltio Katri Rannistolle, kerroin kuinka Espoon turvakoti ry:n toiminnanjohtaja Sirkka-Liisa Aaltio oli keksinyt minulle insestiepäily syytteet. Kerroin kuinka Aaltio neuvoi nuorimman lapseni äitiä syyttämään minua väkisinmakaajaksi, hämmästyin kuinka välinpitämättömästi Katri Rannisto suhtautui minun ja ulkomaalaistaustaisen isän kertomaan kokemuksistamme.
Eipä uskoisi että Katri Rannistolle on myönnetty Suomen Leijonan ritarimerkki.
Sirkka-Liisa Aaltio istui salin eturivistössä, huomioin häntäkin lyhyessä kommentissani Katri Rannistolle. Ihmettelin myös sitä miten tällaiset Sirkka-Liisa Aaltio ihmiset saavat jatkaa työssään, tämän asian Katri Rannisto sivuutti ammattimaisesti taitavasti viemällä puheen muualle itse aiheesta.
Miehen linjan loppuseminaarin teemakin selvisi: väkivaltaa käsiteltiin sukupuolittuneesti!

-
Minä Mp3:
http://www.vanhemmat.com/Etusivu24/krannisto_tiedostot/mina.mp3 -
Fredrick Salem Mp3:
http://www.vanhemmat.com/Etusivu24/krannisto_tiedostot/salem.mp3 -
Fredrick kertoi tästä: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=1216 -
Miehen Linjan loppuseminaarin alustava ohjelma: http://www.lyomatonlinja.fi/mlloppu.htm Miehen linjan kaksi kulunutta vuotta rahoitettiin RAY:n kymmenillä tuhansilla euroilla, ja kourallisella väkivaltaisia ulkomaalaistaustaisia miehiä. Seminaarissa minulle selkeni tämäkin asia, maa tarvitsee myös naisen linjan, ja pikaisesti. Sellaisen naisen linjan johon voivat hakeutua apua saamaan henkistä väkivaltaa käyttävät viranomaiset ja muut lastensuojelutyön parissa työtä tekevät kyykyttäjä naiset.
Koska tällaista naisen linjaa tuskin tähän maahan koskaan syntyy, edes päästettäisiin syntymään, paikkaa tätä yhteiskunnan turvaukkoa jatkossakin tämä www.vanhemmat.com internet sivusto.
Miehen linjan loppuseminaarissa ei voinut olla tunnistamatta runsasta lapsi isä -suhteen kyykyttäjien joukkoa, esim.
Marita eläkeläinen
Saxen entinen perheneuvola psykologi oli raahautunut paikalle. Espoon kihlakunnan syyttäjävirastosta
Tom Ifström oli myös päässyt raahautumaan tilaisuuteen.
Miehen linjan loppuseminaarin 15.15 - 15.30 merkityn loppupuheen pitäjää (Naisten Apu Espoossa ry) oli muutettu viimehetkellä. Naisten Apu Espoossa ry:n hallituksen puheenjohtajan
Kaija Marjatta Heinolan oli määrä pitää seminaarin loppupuhe, loppupuheen esitti Espoon lyömättömän linjan johtaja
Jari Hautamäki. Kaija Marjatta Heinola lienee vetäytynyt puhujanroolista, koska tiesi minun olevan paikalla kameroineni jne.
Espoon kaupunki on rikollisten hallussa, ihmisoikeusrikollisten naisten.
Henkilökohtaista terapiaaJonain päivänä tulevaisuudessa, jossain kohtaa Suomen maata on kaivettu metri x kolme x neljä kokoinen monttu joka on juuri myös täytetty, tallattu ja palvottu. Käyn tuolla montulla kiittämässä nöyrästi maata, kiroamassa ja jättämässä jäähyväiset eräälle 264,55 naulan aikakaudelle.Linkkejä:Sirkka-Liisa Aaltio:
www.espoonturmakoti.comEspoon kaupunki ei tule koskaan lopettamaan harjoittamaansa ihmisoikeusrikollisuutta, ei myöskään ostopalveluna tuottamaansa ihmisoikeusrikollisuutta.
Espoon kaupunki ei tule koskaan pyytämään anteeksi eroperheen isiltä joita on asenteellisesti kohdellut, ja joilta on suhteen lapsiinsa riistänyt ja väkevillä valheillaan leimannut.
Tällainen kaupunki on Espoo!
Miehen Linjan loppuseminaarin osallistujalistalta poimittua:· Espoon turvakoti ry:n toiminnanjohtaja
Sirkka-Liisa Aaltio· ESLH ylitarkastaja
Leena Ahti· Espoon poliisi
Jari Friman· Espoon kaupunginvaltuutettu
Leo Hiltunen· MLL :n tiedottaja
Hanna Holm· Espoon kihlakunnan johtava syyttäjä
Tom Ifström· Rikosuhripäivystys tiedottaja
Minna Järvinen· Espoon kaupungin perheasioiden yksikön päällikkö
Marjatta Karhuvaara· Espoon sosiaalivirasto
Tuula Karlsson· Espoon poliisi
Timo Knuutti· Oikeusministeriö
Riikka Kostiainen· Espoon kaupunginvaltuutettu
Valto Meriläinen· Espoon poliisi