Tervetuloa
Toukokuu 19, 2012, 19:21:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Sananvapaus ei pelkästään kata sellaisia tietoja ja ajatuksia, jotka otetaan myötämielisesti vastaan, joita pidetään vaarattomina tai joihin suhtaudutaan välinpitämättömästi. Sananvapaus kattaa myös sellaiset viestit, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät valtiota tai jotain sen väestön osaa. Tätä vaativat tuomioistuimen mukaan moniarvoisuus, suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus, joita ilman ei ole kansanvaltaista yhteiskuntaa.
(Näin esimerkiksi tapauksissa Handyside 7.12.1976 A 24 ja Grigoriades v. Kreikka 25.11.1997.lähde?) Lähde:Wikipedia

"Sananvapaus on todellisuutta vain niin kauan, kun siitä ei ole mitään vaaraa."

"Moni on kovilla silloin, kun taloutta laitetaan kuntoon,sanoi Katainen ."

YK-raportti: Hei me (suomalaiset) ollaan onnellisia!
"raha ei tuo onnea"

Takaisin varastoduunarit.com etusivulle.

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KAAPATUT LAPSET RY (paha isä projekti)  (Luettu 940 kertaa)
vanhemmat.com
Full Member

« : Syyskuu 29, 2007, 19:29:42 »

KAAPATUT LAPSET RY

Yhdistys on Ensi- ja turvakotienliiton jäsenjärjestö, ja saa Raha-automaattiyhdistykseltä kohdennettua toiminta-avustusta jo vuodesta 2003 lahtien.

Vuodelle 2008 Raha-automaattiyhdistykseltä saatu tuki on noin 180.000 euroa.

Toiminnanjohtaja Tarja Räisänen nostaa palkkaa noin 42.000 euroa vuodessa. Yhdistyksen kaikki kulut vuodessa noin 100.000 euroa.

Kaapatut lapset ry jätti  RAY:lle toukokuussa 2008 projektihakemuksen maahanmuuttajien parissa tehtävän työn kehittämiseksi, samaan aikaan yhdistyksen hallituksessa istuu jäsenenä kansainvälinen lapsikaappari äiti Ellen Lehto.

Kaapatut lapset ry on hakenut RAY:ltä c-avustusta tienviitta-projektiin, projektin tarkoitus on perehdyttää kriisiin joutuneita maahanmuuttajataustaisia perheitä suomalaiseen lainsäädäntöön. Rahaa onkin luvattu, ehtona on olla Ensi- ja turvakotienliiton jäsen järjestö.

"perehdyttää kriisiin joutuneita maahanmuuttajataustaisia perheitä suomalaiseen lainsäädäntöön"

Kaapatut lapset ry:n toiminnanjohtaja Tarja Räisänen toteuttaa tuota tienviitta-projektia "perehdyttää kriisiin joutuneita...." sallimalla ulkomaalaistaustaisten isien nimittelyn jopa neekereiksi, ja joiden olisi poistuttava maasta jne. Asiasta ollaan, tai on jo saatettu vireille poliisitutkintapyyntö erään ulkomaalaistaustaisen isän toimesta.

Kaikki tässäkin kirjeessä esittämäni kestää päivänvalon. Olen esittänyt asiat niin kuin olen siitä itsekin saanut kuulla. Yhdistyksen sisällä vellovat asenteelliset voimat, tästä ei ole epäilystäkään. Jos joku yhdistyksen jäsenistä on asiasta erimieltä, tule kertomaan ja kumoamaan esittämäni.

Minullakin olisi kysyttävää Kaapatut lapset ry:n asenteellisesta toiminnasta, siitä millä tavoin huomioitte - ja ohjaatte lapsia pelkäämään, vieroksumaan ja ymmärtämään isänsä pahoina "paha-isä" ihmisinä.

Mikäli jollakin on muuta tietoa yhdistyksen toiminnasta, postia voi laittaa osoitteeseen: yllapito@vanhemmat.com

Lisätty: 29.9.2007

Kaapatut lapset ry:n Paha Isä -kirja

Kirjan sarjakuvat ovat aikuisen kuvittamat ja käsikirjoittamat, tämän kirjan tarkoitus on saada lapsi pelkäämään ja ajattelemaan kielteisesti omasta ja muiden isistä. Kirjassa on useita miestä ja isää syvältä leimaavia tarinoita, kaikissa näissä isä esitetään lapselle hirviönä, pahana isänä. Tällaista kirjaa jossa äiti tuotaisiin vastaavasti lapsen silmille, sitä ei Kaapatut lapset ry:n oppimateriaalin joukosta löydy, sellaista ei ole olemassakaan.

Tutkikaa kuvien ja kirjoitusten symboliikkaa huolella, huomaatte pian mihin tarkoitukseen kirja on valmistettu. Kirjan kirjoitusten käsiala selvittää sen, kuka Kaapatut lapset ry:n henkilöstöstä on kirjan kirjoittanut.

Kaapatut lapset ry:n hallituksessa istuu lapsikaappariäiti, yhdistys on tukenut julkisestikin lapsikaappariäitejä, esim. Outi Koskea jne. On varsin hämmentävää, miten yhdistyksessä toimitaan: isä leimataan törkeällä tavalla lapsen mieleen Pahaksi-isäksi joka kaappaa oman tyttärensä.

Paha isä -kirja: Katsele ja lue tästä

Aiheesta perusteellisemmin: Lue tästä

Ari www.vanhemmat.com
tallennettu
vanhemmat.com
Full Member

« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2007, 16:54:25 »

HELSINKI 22.04.2007

Noureddine Kias
Web site: www.10points.fi

Kaapatut Lapset ry
Stenbäckinkatu 22 B 6
00250 Helsinki
puh. 09-587 4401
e-mail: kaapatut.lapset@kolumbus.fi

Puheenjohtaja Paavo Isaksson
gsm 041-445 4090
e-mail: paavo.isaksson@kolumbus.fi -  

Asia : Valvojana esiintyneen Anna-Maija Khan-nimisen henkilön epäasiallinen ja epäammatillinen käytös ja häirintä tapaamisten aikana

Hyvä puheenjohtaja Paavo Isaksson,

Olen lähestynyt teitä viime vuoden keväällä/kesällä, kun lapseni siepattiin äitinsä toimesta Algeriasta. Puhuimme puhelimessa muutaman kerran, mutta emme ole tavanneet.

Asiat ovat edenneet siten, että minut ja lasteni äiti Ellen-Maria Lehto on tuomittu avioeroon. Huoltajuuskiista käsitellään oikeudessa pian. Sillä välin, olen saanut tapaamisoikeuden valvotusti kolme tuntia viikossa. Ellen-Maria Lehto on värvännyt tapaamisten valvojaksi, jotka on pidetty enimmäkseen Kaapatut Lapset ry:n tiloissa (pari kertaa Pikku Huopalahden McDonaldsissa) henkilön nimeltä Anna-Maija Khan, joka on aihettanut minulle paljon ongelmia epäasiallisella ja agressiivisella käyttäytymisellään.
Ennen ensimmäistä tapaamista, Ellen-Maria Lehto ilmoitti minulle, että tapaamisen valvojaksi tulee henkilö lastensuojeluliitosta.

Kyse olikin henkilöstä nimeltä Anna-Maija Khan, jonka myöhemmin ymmärsin olevan hyvin läheisissä väleissä Ellen-Maria Lehton kanssa. He ovat olleet samassa työvoimapoliittisessa kouluutuksessa yhdessä, ja soittelevat toisilleen päivittäin. Ellen-Maria saa Anna-Maijalta jatkuvasti neuvoja ja ohjeita. He tapailevat säännöllisesti, jopa niin, että lapseni käyvät Anna-Maijan kotona! Anna-Maija Khan käyttää lapsiani jopa hyväkseen viimeeksi saamansa lapsensa lastenvahtina!

Kyseessä oli siis Anna-Maija Khan, joka ei suostunut esittelemään itseään kun kättelin häntä ja kerroin kuka olen, ja joka vastasi kättelyyni sanomalla ensimmäiseksi, että minulla ei ole mitään asiaa kysellä häneltä kuka hän on ja hän soittaa heti poliisit jos tuntuu siltä. Tämä oli järkyttävä tapa, jolla ensimmäinen tapaaminen lasteni kanssa, joita en ollut nähnyt kuukausiin, alkoi. Ostin hänelle kuitenkin aterian, kaksi kahvia ja lehden, ja toivoin, että hän rauhottuisi, kun syytä tällaiseen käytökseen ja liiotteluun ei ollut.

Seuraavat tapaamiset olivat Kaapatut Lapset ry:n tiloissa, valvojana oli Frederic Salem, ja kaikki sujui erinomaisesti, kuten voitte itse kysyä häneltä. Silloin lapset halusivat mennä ulos kanssani, ja Ellen pyysi kuitenkin Anna-Maija Khania, joka oli myös jäänyt paikalle, puhelimeen, eikä Salemia, joka oli virallisesti ilmoitettu valvojaksi.

Tämä ei ole miellyttänyt Anna-Maija Khania, jonka olen kuullut sattumalta solvaavan minua sivullisille ja valistavan heitä, että he eivät saa luottaa minuun. Kuulin hänen myös toistelevan, että yritän ostaa lapsiani, kun hankin heille tavaraa (jota heidän äitinsä ei pysty heille hankkimaan, ja jota he jatkuvasti pyytävät itse minulta “ tätä Anna-Maija Khan ei tietenkään maininnut!)

Viimeinen tapaaminen, johon nuorin tyttäreni Soraya tuli, oli Pe 20.4. (pari päivää sitten). Frederic Salem oli estynyt ja paikaksi sovittiin jälleen Pikku Huopalahden McDonalds, jonne Ellen-Maria Lehto ilmoitti jälleen Anna-Maija Khanin saapuvan valvojaksi.

Huomautan tässä, että oikeuden määräyksessä sanotaan, että molempien vanhempien on sovittava valvojasta, paikasta ja ajasta. Näin ei ole kuitenkaan käynyt, vaan Ellen-Maria Lehto on käytännössä määrännyt kaikista näistä asioista, ja aina laittanut sanansa lasten suuhun!

Tässä esimerkikki sopimisistamme.

Viesti Ellenilta 19.4.2007 klo 17:19:
Tapaamisesta: Fredi ei voi tulla valvomaan. Sopiiko että Anna-Maija valvoo, la 21.4. Klo 16-19, paikka pyöreä Mäkkäri? Jos ei sovi, tapaaminen siirtyy ensi viikkoon. Ellen.

Vastaukseni 19.4.2007 klo 23:05:
Sopii klo 14:30. Nour

Vastaus Ellenilta 20.4.2007 klo 17:07:
Valvoja juuri ilmoitti, hänelle sopii vasta klo 16, ei aikaisemmin. Ellen.

Vastaukseni 20.4.2007 klo 18:07:
Daniel suostui tulla valvomaan klo 13-17.30. Minulla on asiaa 17.30 jälkeen. Odotan lapset mäkärissä. Ilmoita tarkka aikaa ennen. 14:30 viim. Nour.

Vastaus Ellenilta 21.4.2007 klo 09:17:
Soraya haluaa Anna-Maijan valvojaksi. Tapaaminen 16-17.30. Ellen

Lisäys Ellenilta 21.4.2007 klo 13:55 ennenkuin vastasin edelliseen:
Tapaaminen voi alkaa klo 15. Soraya silloin Mäkkärissä. Ellen.

Menin mäkkäriin, koska aikaa oli hyvin vähän, ja ymmärsin että Soraya odottaa siellä.

Ehdotin valvojaksi Daniel Dewald nimisen henkilön, joka on perheen vanha hyvä ystävä, jolla on omia lapsia, joka on julkkis (mm. näyttelee sarjassa Käenpesä, ja nyt hänellä on päärooli uudessa elokuvassa), ja jota ennen kaikkea lapseni tuntevat ja on henkilö, josta he pitävät kovasti. En voi uskoa, että Soraya halusi mielummin Anna-Maijaa kuin Danielia, vaan nämä ovat Ellenin sanoja. Näin minun tyttärieni suuhun on koko ajan laitettu sanoja! Kukaan ehdottamistani valvojista ei ole kertaakaan sopinut Ellenille!

Menin kuitenkin tapaamiseen. Koska Daniel ja poikansa halusivat nähdä Sorayan, sanoin heille missä tapaaminen on, ja he olivat paikalla jo ennen minua. Anna-Maija Khan oli jo ulkona odottamassa. Minä näin Danielin sisällä ja menin sitten hänen kanssa ulko-ovelle juttelemaan hänen ja hänen 5-vuotiaan poikansa kanssa. Anna-Maija seisoi syrjässä odottelemassa bussin, jossa Soraya olisi, saapuvan.

Soraya saapui paikalle ja ryntäsi kuten aina syliini ja halasi minua. Menimme sisälle. Soraya halusi käydä pesulla ja kysyin mitä hän haluaa ja menin jonottamaan. Kun hän tuli naistenhuoneesta, Anna-Maija Khan ryntäsi hänen luokseen ja supisi hänelle jotain. Sitten hän meni ja sanoi Danielille, ettei Soraya halua tämän istuvan samassa pöydässä!

Tämä oli pähkähullua! Hän ei tunne koko ihmistä, eikä neuvotellut minun kanssani, vaan meni huutamaan vieraalle ihmiselle, jolla oli mukanaan pikkupoika! Olimme kaikki, Soraya mukaanlukien, järkyttyneitä. Pikkupoika oli kyynelissä ja hänen isänsä tunteita voi vain arvailla!

Tulin ruokaostostsen kanssa ja järkytyin kun ymmärsin mitä oli tapahtunut. Daniel istui pojansa kanssa eri pöydässä ja Anna-Maija Khan istui vastakkaisessa pöydässä, niin että hänellä oli suora katsekontakti Sorayaan. Anna-Maija Khan oli valinnut kaikille istumapaikat ja käskenyt heidät paikoillensa kuin koirat, minkä jälkeen hän asettui valvomaan tilannetta, kirjaimellisesti! Tapaamisen aikana ja hän sai ja soitti itse puhelimella noin 6-7 keraa, mitä ilmeisimmin, kuulemistani kommenteista, hän jutteli Ellenille, ja hoki olen samaa mieltä ja juuri niin ja niin sen pitää mennä. Lopun aikaa hän tekstaili väliaikatietoja ja huomioitaan, koko ajan Sorayaan tuijottaen. Tilanne oli ihan mahdoton ja sanoinkuvaamattoman sietämätön.

Istuuduin pöytään, jossa Soraya istui. Kun juttelin hänen kanssaan, hän vilkuili koko ajan Anna-Maija Khania ja oli hyvin levottoman oloinen. Kun katsoin Anna-Maija Khanin suuntaan, näin, että hän pälyilee Sorayalle, nostelee kulmakarvojaan ja elehtii, ja oli selvää, että hän säikytteli koko ajan Sorayaa, joka ei täten pystynyt rentoutumaan.

Sillä välin saapui eräs ystäväni, joka halusi myös tavata tytärtäni. Hän on psykiatrian ylilääkäri ammatiltaan. Hän istuutui Danielin ja poikansa kanssa samaan pöytään ja he juttelivat keskenään ranskaksi, kun näki heti ja oivalsi, mikä on homman henki.

Kun halusimme lisää limua, Soraya kysyi kaikilta, kuka haluaa lisää juotavaa. Anna-Maija Khan tilasi piikkiini juotavaa! Kun lähdin Sorayan kanssa jonottamaan limsaa, Anna-Maija Khan pomppasi pöydästä, tarttui Sorayaan, ja kysyi häneltä minne hän menee. Soraya vastasi säikähtäneenä, että hän menee hakemaan sitä limua.

Kun palasimme pöytään, Soraya istuikin niin ettei ole kasvotusten valvojaan ja alkoi heti rentoutumaan ja olemaan oma itsensä. Hän puheli ensin innokkaasti, mutta sitten alkoi kyynelehtiä, ja kun kysyin häneltä mikä hänellä on hätänä, hän kiipesi syliini ja nyyhkytti, että haluaisi kaiken olevan toisin.

Daniel ja hänen poikansa lähtivät pois ja Issam (psykiatri) kysyi Anna-Maija Khanilta, voisiko hän istuutua samaan pöytään ja hän jutteli tämän kanssa lopun aikaa, jolloin mulla oli vähän tilaisuutta seurustella rennommin tyttäreni kanssa.

Soraya halusi, kuten aikaisempina kertoina, lähteä ulos kanssani. Sanoin, että hänen tulisi kysyä äidiltä taas lupa. Soraya kuitenkin pelkäsi soittaa äidilleen ja sanoi, että lähettää mielummin tekstiviestin, jonka teki omasta kännykästään, jonka olen hänelle ostanut. Vastaus tuli heti, ja oli kielteinen ei voi. Soraya näytti sen minulle ja hänellä oli kyyneleet silmissä. Heti sen jälkeen, Ellen soitti Anna-Maija Khanille. Kuulin Anna-Maija Khanin sanovan olen samaa mieltä. Joten jäimme Mäkkäriin.

Olen aina vienyt Sorayaa tapaamisten jälkeen kotiin autolla ja Soraya kysyi veisinkö hänet kotiin autolla. Kysyin valvojalta ystävällisesti veisinkö heidät, ettei heidän tarvitsisi mennä bussilla. Hän kiljui lujaa: minä en mene mihinkään autoon! Ja hän sanoi Issamille, joka istui samassa pöydässä hänen kanssaan, että hän kutsuu poliisit paikalle!

Joten Issam sanoi minulle, että on parempi antaa heidän mennä. Poliisien tulo, olisi pahinta mitä Sorayan edessä voisi tapahtua. Poliisia oli kutsuttu hänen nähden turhaan jo liian monta kertaa.... eikä hän vielä ole toipunut.

Hänet on ohjelmoitu sabotoimaan tapaamisiani ja värvätty pilaamaan yhteydenpitoani lapsiini. Hän on jo saanut aikaiseksi sen, että vanhin tyttäreni ei enää tule tapaamisille, vaikka olimme päässeet niin pitkälle, että vanhin tyttäreni teki kanssani treffejä kaupungilla, kävi kanssani ravintolassa, ostoksilla, leffassa ... Samaten Soraya, joka on yöpynyt luonani kahtena peräkkäisenä viikonloppuna. Kaikki on mennyt loistavasti, kunnes Anna-Maija Khan alkoi sekaantua asioihimme.

Miten näin sairas nainen voi olla yhteiskunnan uskottu ja esiintyä valvojana? Hänen oma yksityiselämänsä on ihan tajuttoman sekaisin ja hän on kostoretkellä, sekä selvästi vakavasti häiriintynyt, mikä näkyy hänen roolissaan siinä kaappausjupakassa, jossa lapset palautettiin kuitenkin isälleen, eikä Outi Koskelle, jonka kanssa Anna-Maija Khan seisoi. Ja nyt hänen sallitaan häiritä muiden perheiden elämää ja tasapainoa, ja hänelle annetaan jopa valtuuksia ja statusta, jonka nojalla hän toteuttaa omia perversioitaan?! Hänellä ei ole mitään näkemystä kohteliaisuudesta, normatiivisesta käyttäytymisestä eikä diplomaattisuudesta, perhe-arvoista, oikeudenmukaisuudesta, tasa-arvosta tai eheyttämisestä puhumattakaan.

Tosin, mun on kerrottava yksi yksityiskohta, joka on vaikeuttanut suhdettani vanhimpaan tyttäreeni, ja myönnän, että se voi olla vähän vaikeata selittää. Nimittäin, ostin molemmille tyttärilleni pitkän listan kaikkia tarpeita, alusvaatteista ja vaatteista peleihin, kameroihin, tietokoneisiin, jne. (Listat oli lasten äidin käsialalla kirjoitettuja. Täytin kaikki toiveet ja ostin lisää sellaista, mitä lapset halusivat, mutta ei ollut listaan merkattu). Miriam tyttäreni soitteli jatkuvasi että haluaa sitä sun tätä ja toimitin hänelle aina kaikkea mitä hän halusi ja kävin hänen kanssaan kaupungilla, niin hän sai valita kaiken haluamansa. Hän juoksutti minua mm. Ostamassa hänelle ja ystävättärilleen konserttilippuja, ja niin poispäin. Meillä oli paljon yhteisejä projekteja, kuten se, että hän saisi kellarista huoneen, joka olisi hänen ompelimo. Hän toivoi myös menevänsä kesällä Japaniin ja saavansa sieltä alkuperäisiä Manga asuja.

Sitten tuli tauko. Soitin kysyäkseni mitä hänelle kuuluu, ja hän vastasi tympeästi, ja lakkasi sitten vastaamasta tykkänään puhelimeen ja olemassa nettiyhteydessä. Tiesin ja ymmärsin, että häntä yritetään aivopestä ja häntä manipuloidaan, käyttäen hänen puberteettiaan hyväkseen. Kerran kun onnistuin saamaan hänet langanpäähän, hän puhui minulle hyvin rumasti käyttäen katukieltä ja sättien... Olin kauhuissani siitä yhtäkkisestä muutoksesta, joka hänessä oli tapahtunut. Päätin kuitenkin olla kärsivällinen, ja yli kymmenen päivän ajan, lähetin hänelle ystävällisiä ja rohkaisevia viestejä. Sen sijaan, että hän olisi kääntynyt myönteisempään suuntaan, hän tuli langalle kun Soraya oli nettiyhteydessä ja huusi minulle ja sanoi pitävänsä huolta siitä, että pysyn myös Sorayasta erossa. Se oli minulle liikaa.

Juttelin asianajajani kanssa ja päätin, koska minulle tulee jatkuvasti  muistutuksia elatusmaksuista, joissa ei olla huomioitu sitä, että olen ostanut lapsilleni jo tuhansilla euroilla kaikenlaista, että kunnes Miriam tulee järkiinsä, hän saa palauttaa osan saamistaan (eli omin sanoin lainaksi pyytämistään) tavaroista. (Tähän voin lisätä sen tiedon, että ennen Algeriaan muuttamistamme, lapset asuivat Ellenin suostumuksella luonani, ja Ellenille oli määrätty elatusmaksu maksettavaksi minulle, jota hän ei koskaan kahden vuoden aikana suorittanut.)

Yritin neuvotella Miriamin ja hänen äitinsä kanssa siitä, että kävisin hakemassa ne, koska ne oli alunperin tarkoitettu käytettäväksi luonani, ja olin antanut ne hänelle näytille kun hän niistä iloitsi. Mutta hänen äitinsä heittäytyi hyvin halveksivaksi ja tyttö seurasi mallia ja sanoi, ettei palauttaisi mitään. Tämän sain kuulla asianajajan kautta. He ilmoittivatkin minulle, että ovat yhteydessä minuun vain asianajajan kautta, vaikka mitään sellaista ei ollut tapahtunut, jossa olisin mitenkään tehnyt ketään kohtaan väärin, päinvastoin. Tämä oli taktiikka, tulevaa huoltajuuskäsittelyä ajatellen, sillä asiat menivät minun kannaltani liian hyvin Ellenin nieltäväksi.

He toistelivat koko ajan, että laki on heidän puolellaan ja mikä kivuliainta, nuorin tyttäreni alkoi vastailemaan kaikkiin kysymyksiin, että hänen on noudatettava lakia.

Joten, päätin itsekin kääntyä lain puoleen, kun järkipuhe ei auttanut, enkä halunut tehdä mitään omin päin. Kuka tahansa isä voi jopa seota kun murrosikäinen tytär alkaa käyttäytyä uhmakkaasti ja soimaavasti, etenkin ilman syytä, hyväksikäyttäen vanhempien tulehtuneita välejä, jota tosin tässä tapauksessa, pelkästään heidän äitinsä ruokkii, sillä en ole sanonut heille ainuttakaan pahaa sanaan heidän äidistään.

Niinpä menin poliisille, ja sanoin, että haluan tyttäreltäni takaisin saumurin, ipodin, kameran ja kannettavan tietokoneen, ja että hänellä on lupa tulla käyttämään niitä isänsä talossa, eikä äidin luona, koska ne eivät ole äidin hankkimia ja tytär on vain lainannut ne, eikä nyt suostu niitä palauttamaan. Se oli epätoivoinen tapa osoittaa hieman isän auktoriteettia lain voimalla, joka on ainoa sallittu keino tässä tapauksessa, kun laki on vienyt minulta mahdollisuuden olla suorassa kontaktissa ja puheväleissä lasteni kanssa, lähestymiskiellon ansiosta, joka on täysin väärin perustein vastaani määrätty.

Ehkä nyt ymmärrätte tämänkin yksityiskohdan. Joka tapauksessa, se on vaikein teko minkä olen ikin tehnyt ja itkin poliisilaitoksella sen tehdessäni. Olen hyvin masentunut siitä, mihin ollaan tultu ja vajottu, mutta pelkään vielä pahinta, sillä ilman isän ohjausta ja rakkautta, jota ollaan nyt pikkuhiljaa etenkin vanhemmalta tyttäreltäni riistetty, minua hirvittää se tie jolle hän joutuu...

En tietenkään halua mitään muuta kuin suojella ja varjella tyttäriäni kaikelta pahalta, puutteelta, pahalta mieleltä .... ja tästä kaikesta, mihin heidän äitinsä on heidät saattanut. Olen kuitenkin täysin voimaton ... paitsi esittämään asiat kuten ne ovat, siinä toivossa, että ne osuvat jonkun kuuleviin korviin.

Kukaan ei rakasta lapsiani minua enemmän eikä kenelläkään ole samoja mahdollisuuksia ole heille tuki ja turva. Toivon, että saan siihen tilaisuuden, lasteni vuoksi, enkä itseni vuoksi.

Kunniottavasti,

Noureddin Kias

N.B.

Liitteenä kirje, jonka olen jo lähettänyt aikaisemmin sähköpostitse samasta asiasta toiselle valvojalle, ennenkuin päätin lähestyä teitä henkilökohtaisesti, tiedoksi.

Dear Mr. Salem,             ma 2.4.2007 0:14

This is to inform you that the œsupervisor (Valvoja) Anna-Maija Khan, assigned to supervise my meetings with my children has behaved towards me in a most unprofessional manner.

When she came to the first meeting which was at MacDonald´s, I introduced myself by saying my name and stating that I am the father of the children. She did not respond. I wondered why she was looking so grim and hostile. I wanted to contribute to a friendly atmosphere and though it civil to exchange basic information about whom we both are and had volunteered from my own part to be civil. When she did not respond, I asked her: Could you tell me your name and something about yourself? Her blunt and aggressive reply was: You have nothing to do with who I am. I am obliged to tell you nothing. You must also know that if there is the least problem, I will immediately take the children and leave!

I was very shocked by her hostility and lack of manners, but I paid for her burger meal, two coffees and daily paper, so she could read at the next table.

She sat there trying to understand what we were saying to each other in French and reading her paper. She did not interfere, because my children were happy and relaxed and we were communicating very well.

I do suspect though, that when I got up to go to the bathroom, she said things to them which made them stop writing what we had to agree about. I namely told the children: You write about things you think I should change in myself and I write from my own part better ways we could find for communicating with each other. The girls started writing and I got up. When I came back, they had suddenly stopped writing and crumpled the papers. I cannot understand what made them change their mind so suddenly “ as soon as my back was turned!

But they did voluntarily give me lists of things they desire and their school timetable as well as e-mail addresses.

Te last half hour we spent outside in the Children´s Park climbing ropes and enjoying the fresh air.

On a couple of occasions after this first meeting I have run into Khan at Kaapatut Lapset Ry, where the supervised meetings (valvotut tapaamiset) took place, although I had been told by Ellen that the supervisor would be Mr. Frederic Salem.

What worries me tremendously is that I have heard from many of my friends with whom Anna-Maija Khan is in touch, that she has discussed my case with them, which is highly unprofessional. She reports to outsiders everything that goes on “ which is unethical! “ And even adds a twist to things giving a totally wrong account and picture of the facts. She does not realize that my friends tell me about these matters. I have also come to know that she calls my ex-wife on a daily basis and is on some kind of mission to make sure that she helps create as much difficulties for my children and me. She is has grave personal problems and my ex-wife, who is gullible, is a victim of her daily (often more than three times a day) œadvice, pushing my ex-wife to be inflexible and refuse to negotiate.

Now I know better why my ex-wife, who was beginning to communicate, stopped communicating and took a hard line. She is the victim of a personal vendetta that Anna-Maija Khan has, which she is trying to drive through this mission. In her position, what she is doing is unprofessional and unethical. The matter should be looked into.

I personally refuse to have any more dealings with her. I also hope that someone stops an end to her interference and œadvice to Ellen, about how Ellen should handle matters, because her œadvice is negative and full of hatred, spite and disregard for the benefit of the children. She has managed to do a lot of harm! A lot! This should stop.

Finally, I have hard evidence for all I say above. The audios and other materials I will save for court. My lawyer is thinking of making her testify in court. What do you think?

Faithfully Yours,

Nour Kias
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!